17 JANUARI 2013. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende aanstelling van de leden van de werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie, die niet bekrachtigd wordt door een getuigschrift, voor het lezen en het produceren van geschreven stukken in het derde leerjaar van het lager onderwijs

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juni 2006 betreffende de externe evaluatie van de verworven kennis van leerlingen van het leerplichtonderwijs en het getuigschrift van basisonderwijs na het lager onderwijs, inzonderheid op Titel II;

Gelet op de voorstellen van de Administrateur-generaal van het Onderwijs en het Wetenschappelijk Onderzoek en van de vertegenwoordigings- en coördinatieorganen van de inrichtende machten;

Op de voordracht van de Minister van Leerplichtonderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. De werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie, die niet bekrachtigd wordt door een getuigschrift, voor het lezen en het produceren van geschreven stukken in het derde leerjaar van het lager onderwijs bestaat uit :

  1. Vier inspecteurs aangesteld op voorstel van de Administrateur-generaal van het Algemeen Bestuur Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek :

    - Philippe Dupont;

    - Jocelyne Maréchal;

    - Bernadette Meurice;

    - Dominique Nottebaere.

  2. Zes onderwijzers die geheel of gedeeltelijk hun opdracht waarnemen binnen het betrokken jaar in :

    - het onderwijs georganiseerd door de Franse Gemeenschap :

    - Cécile Fraiture;

    - het officieel gesubsidieerd onderwijs :

    - Laurence Bossut;

    - Stéphanie Delcou;

    - Emilie Gioria;

    - het vrij gesubsidieerd onderwijs :

    - Bernadette Bauduin;

    - Tân Khuc.

  3. Zes leden uit :

    - de cel voor pedagogische raadgeving en begeleiding van het officieel gesubsidieerd onderwijs :

    - Katty Adam;

    - Michèle Eloy;

    - Marc Hella;

    - één cel voor...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT