30 APRIL 2009. - Besluit van de Minister houdende benoeming van de vakjury voor de goedkeuring van de globale concepten 2010-2013 van de instellingen voor volwassenenonderwijs van de Duitstalige Gemeenschap

De minister bevoegd voor Cultuur en Media, Monumentenzorg, Jeugd en Sport,

Gelet op de wet van 31 december 1983 tot hervorming van de instellingen van de Duitstalige Gemeenschap, zoals nadien gewijzigd;

Gelet op het decreet van 17 november 2008 ter ondersteuning bevordering van de instellingen voor volwassenenonderwijs (in het bijzonder artikel 8, § 3);

Gelet op het decreet van 3 mei 2004 ter bevordering van de evenwichtige vertegenwoordiging van mannen en vrouwen in adviesorganen;

Gelet op het besluit van de regering van 23 december 2008 ter uitvoering van het decreet van 17 november 2008 ter ondersteming van de instellingen voor volwassenenonderwijs (in het bijzonder artikel 5);

Gelet op het besluit van de regering van de Duitstalige Gemeenschap van 22 juli 2004 inzake de overdracht van beslissingsbevoegdheden aan de ministers;

Gelet op de ervaring die de personen in de domeinen formele of niet-formele vorming, kwaliteitsmanagement en organisatieontwikkeling hebben.

Mevr. Christa Bauer is actief in de volwassenenvorming (met accent op zelfevaluatie, projectmanagement en schoolontwikkelingen in het internationale kader), ze is commanditair van de Bauer-Messener EvaluierungsKEG (externe evaluatie, opleiding met het oog op zelfevaluatie voor verschillende Europese projecten en het Oostenrijkse federale ministerie van Onderwijs en Kunst), ze leidt het team kwaliteitsontwikkeling van de pedagogische hogeschool Stiermarken en werkt mee aan internationale projecten, o.a. aan het Grundtvig-project "SEALL" (zelfevaluatie in de volwassenenvorming).

Mevr. Ursula Schmidt-Bichler was zelf medewerkster van een internationaal sociocultureel centrum (ze leidde er onder andere de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT