17 MEI 1999. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende toepassing voor het schooljaar 1998-1999 van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1999 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, inzonderheid op de artikelen 21bis en 21ter;

Gelet op het advies van de Inspecteur van Financiën, gegeven op 8 januari 1999

Overwegende dat de artikelen 21bis en 21ter van bedoeld decreet erin voorzien dat een besluit van de Executieve jaarlijks het aantal lestijden bepaalt dat, onafgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, toegekend wordt aan al de inrichtingen voor secundair onderwijs, de verdeling van die lestijden uitvoert en het identiek aantal lestijden bepaalt dat aan elke inrichting toegewezen wordt;

Op de voordracht van de Minister-Voorzitster belast met het Onderwijs;

Na de beraadslaging van 17 mei 1999 van de Regering van de Franse Gemeenschap,

Besluit :

Artikel 1. Voor het schooljaar 1998-1999 wordt het aantal lestijden toegekend ten belope van BEF 200 472 300, ongeacht het globaal aantal lestijden-leerkracht aan al de secundaire inrichten samen, georganiseerd of gesubsidieerd door de Franse Gemeenschap, op 4.172 lestijden vastgesteld, in toepassing van de bepalingen van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II.

Art. 2. Het aantal 4.172 lestijden bedoeld bij artikel 1 wordt voor het schooljaar 1998-1999 als volgt verdeeld :

-...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT