17 MEI 1999. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende toepassing voor het schooljaar 1999-2000 van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, inzonderheid op de artikelen 21bis en 21ter;

Gelet op het advies van de Inspecteur van Financiën, gegeven op 22 maart 1999;

Overwegende dat de artikelen 21bis en 21ter van bedoeld decreet voorzien dat een besluit van de Executieve jaarlijks het aantal lestijden bepaalt dat, onafgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, toegekend wordt aan al de inrichtingen voor secundair onderwijs, de verdeling van die lestijden uitvoert en het identiek aantal lestijden bepaalt dat een elke inrichting toegewezen wordt;

Op de voordracht van de Minister-Voorzitster, belast met het Onderwijs;

Na de beraadslaging van 17 mei 1999 van de Regering van de Franse Gemeenschap,

Besluit :

Artikel 1. Voor het schooljaar 1999-2000 wordt het aantal lestijden toegekend ten belope van F 223 166 023, ongeacht het globaal aantal lestijden-leerkracht aan al de secundaire inrichten samen, georganiseerd of gesubsidieerd door de Franse Gemeenschap, op 4 140 lestijden vastgesteld, in toepassing van de bepalingen van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II.

Art. 2. Het aantal 4 140 lestijden bedoeld bij artikel 1 wordt voor het schooljaar 1999-2000 als volgt verdeeld :

...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT