24 AUGUSTUS 2006. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap houdende toepassing voor het schooljaar 2006-2007 van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, inzonderheid op artikel 21bis, ingevoegd bij het decreet van 15 oktober 1991 en artikel 21ter, ingevoegd bij het decreet 15 oktober 1991 en gewijzigd bij het decreet van 17 december 2003;

Gelet op het advies van de Inspecteur van Financin, gegeven op 7 juni 2006;

Gelet op de akkoordbevinding van de Minister van Begroting van 24 augustus 2006;

Overwegende dat de artikelen 21bis en 21ter van het bovenvermelde decreet bepalen dat een besluit van de Executieve het aantal lestijden jaarlijks vaststelt dat aan al de inrichtingen voor secundair onderwijs wordt toegekend afgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, de verdeling van deze lestijden uitvoert en het identiek aantal lestijden bepaalt dat aan elke inrichting te beurt valt;

Op de voordracht van de Minister-Presidente, belast met het Leerplichtonderwijs en het Onderwijs voor sociale promotie;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Voor het schooljaar 2006-2007, met toepassing van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, wordt het aantal lestijden toegekend ten belope van 6.497.717,3 euro aan het geheel van de door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde inrichtingen voor secundair onderwijs, afgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, vastgesteld op 4.061 lestijden.

...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT