19 JULI 2007. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot toepassing, voor het schooljaar 2007-2008, van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, inzonderheid op artikel 21bis, ingevoegd bij het decreet van 15 oktober 1991 en artikel 21ter, ingevoegd bij het decreet van 15 oktober 1991 en gewijzigd bij het decreet van 17 december 2003;

Gelet op het advies van de Inspecteur van Financin, gegeven op 4 juli 2007;

Gelet op de akkoordbevinding van de Minister van Begroting van 19 juli 2007;

Overwegende dat de artikelen 21bis en 21ter van het bovenvermelde decreet bepalen dat een besluit van de Executieve het aantal lestijden jaarlijks vaststelt dat aan het geheel van de inrichtingen voor secondair onderwijs wordt toegekend afgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, de verdeling van die lestijden uitvoert en het identiek aantal lestijden bepaalt dat aan elke inrichting wordt toegekend;

Op de voordracht van de Minister-Presidente, belast met het Leerplichtonderwijs en het Onderwijs voor Sociale Promotie;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Voor het schooljaar 2007-2008, met toepassing van de artikelen 21bis en 21ter van het decreet van 2 juli 1990 betreffende de berekening en de aanwending van het totaal aantal lestijden-leerkracht voor het secundair onderwijs met volledig leerplan van type I en type II, wordt het aantal lestijden toegekend naar rata van 6.605.448,7 euro aan het geheel van de inrichtingen voor secundair onderwijs, georganiseerd of gesubsidieerd door de Franse Gemeenschap, afgezien van het globaal aantal lestijden-leerkracht, op 3 961 lestijden...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT