18 JUNI 2013. - Ministerieel besluit houdende vastlegging van de specificaties waaronder de digitale communicatie in het kader van het bestuurlijk toezicht verloopt tussen de organen en personeelsleden van de gemeente, de provincie of het district die een beslissing nemen, en de toezichthoudende overheid

DE VLAAMSE MINISTER VAN BESTUURSZAKEN, BINNENLANDS BESTUUR, INBURGERING, TOERISME EN VLAAMSE RAND,

Gelet op het Gemeentedecreet van 15 juli 2005, artikel 251, § 1, en artikel 255, § 3, eerste lid, vervangen bij het decreet van 29 juni 2012, en artikel 295, § 2;

Gelet op het Provinciedecreet van 9 december 2005, artikel 244, eerste lid, en artikel 248, § 3, eerste lid, vervangen bij het decreet van 29 juni 2012;

Gelet op het besluit van de Vlaamse Regering van 21 december 2012 houdende de vaststelling van de wijze van communicatie in het kader van het bestuurlijk toezicht op de lokale en provinciale besturen, artikel 3;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 29 april 2013.

Gelet op het advies van de Raad van State, gegeven op 4 juni 2013,

Besluit :

Enig artikel. De kennisgeving, verzending of opvraging op digitale wijze gebeurt door gebruik te maken van het digitaal loket dat de volgende waarborgen biedt :

  1. het tijdstip van verzending, opvraging en aflevering wordt geregistreerd en is raadpleegbaar door het gemeente-, districts- of provinciebestuur;

  2. bij de elektronische ondertekening op de wijze, vermeld in artikel 3, 3°, van het besluit van de Vlaamse Regering van 21 december 2012 houdende de vaststelling van de wijze van communicatie in het kader van het bestuurlijk toezicht op de lokale en...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT