4 FEBRUARI 2011. - Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de uitbreiding van de onderwijsbevoegdheid Nederlands Tweede Taal Richtgraad 1 van het leergebied Nederlands Tweede Taal van de Basiseducatie naar de Centra voor Volwassenenonderwijs

De Vlaamse Regering,

Gelet op het decreet van 15 juni 2007 betreffende het volwassenenonderwijs, artikel 64, § 9, ingevoegd bij het decreet betreffende het onderwijs XX van 9 juli 2010;

Gelet op het advies van de Vlaamse Onderwijsraad, gegeven op 11 januari 2011;

Gelet op advies van het Consortium Volwassenenonderwijs de Rank, gegeven op 10 januari 2011;

Gelet op advies van het Consortium Volwassenenonderwijs Samen Stromen, gegeven op 21 december 2010;

Gelet op advies van het Consortium Volwassenenonderwijs Menes, gegeven op 23 december 2010;

Gelet op het advies van de Inspecteur van Financiën, gegeven op 28 januari 2011;

Op voorstel van de Vlaamse minister van Onderwijs, Jeugd, Gelijke Kansen en Brussel;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Volgende Centra voor Volwassenenonderwijs krijgen onderwijsbevoegdheid voor de opleiding Nederlands Tweede Taal Richtgraad 1 van het leergebied Nederlands Tweede Taal van de basiseducatie :

- Centrum voor Volwassenenonderwijs HITEK, Doorniksesteenweg 145, te 8500 Kortrijk;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs Kortrijk-Menen-Tielt, Minister De Taeyelaan 13, te 8500 Kortrijk;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs Roeselare, Arme-Klarenstraat 40, te 8800 Roeselare;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs Sint-Paulus Waregem, Toekomststraat 75, te 8790 Waregem;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs CRESCENDO, Vaartdijk 86, te 2800 Mechelen;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs Rivierenland, Eduard Anseelestraat te 2830 Willebroek;

- Technische Scholen Mechelen Centrum voor Volwassenenonderwijs, Jef Denynplein 2, te 2800 Mechelen;

- Centrum voor Volwassenenonderwijs Kempen, Leenhofstraat 33, te 2400 Mol;

- Koninklijk Atheneum Centrum voor...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT