Ministerieel besluit tot aanwijzing van gesubdelegeerde ordonnateurs in uitgaven en ontvangsten bij de Directie facilities van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, de 30 mai 2016

Artikel 1. De medewerkers van rang A2 en A3 bij de directie facilities, worden aangewezen als gesubdelegeerde ordonnateurs in uitgaven en ontvangsten voor de directie facilities.

Art. 2. De gesubdelegeerde ordonnateurs in uitgaven aangewezen in artikel 1 worden gemachtigd om:

- De kredieten vast te leggen, de bestelbonnen te ondertekenen en de facturen goed te keuren van aangerekend op volgende basisallocaties: 04 002 0801 1211, 04 002 0810 1211, 04 002 1101 7422, en alle BA van de opdracht 08 et van het programma 003 van de opdracht 27, tot een bedrag van 10.000 euros btw per vastlegging, bestelbon of factuur.

- De vastgestelde rechten betreffende de ontvangsten aangerekend op BA 01 110 03 04 16 00 en alle AB van de opdracht 01, programma 170 te viseren voor een bedrag dat niet overschrijdt 20.000 euros btw.

Art. 3. Binnen de beperkingen van de beschikbare kredieten wordt er aan in de artikel 1 vernoemde personeelsleden delegatie van bevoegdheid en van ondertekeningbevoegdheid verleend om de toekenning van voorschotten, het beheer van voorschotten goed te keuren, ten laste van de basisallocatie 04 002 0801 1211 et 08 001 0801 1211

Art. 4. Een van de in artikel 1 vermelde personeelsleden stelt maandelijks een overzicht op van de goedgekeurde vastleggingen, bestelbonnen en facturen alsook de vasgestelde rechten en bezorgt dit in de daaropvolgende maand aan de secretaris-generaal.

Art. 5. Het Ministerieel besluit van 20 december 2013 tot aanwijzing van een gesubdelegeerde ordonnateur in uitgaven bij de Grondregie van het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest wordt opgeheven.

Art. 6. De bepalingen van dit besluit treden in werking de dag waarop het bekendgemaakt wordt in het Belgisch Staatsblad.

Art. 7. Van dit besluit wordt een afschrift overgemaakt aan het Rekenhof, aan de bevoegde ordonnateur en aan de gewestelijke boekhouder.

Handtekening

Brussel, 30 mei 2016.

De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering belast met Plaatselijke Besturen, Territoriale Ontwikkeling, Stedelijk Beleid, Monumenten en Landschappen, Studentenaangelegenheden, Toerisme, Openbaar Ambt, Wetenschappelijk Onderzoek en Openbare Netheid.

R. VERVOORT

De Minister van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering, bevoegd voor Financiën, Begroting, Externe Betrekkingen en Ontwikkelings-samenwerking.

G. VANHENGEL

Aanhef

De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering belast met Plaatselijke Besturen, Territoriale Ontwikkeling, Stedelijk...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT