17 MAART 2008. - Ministerieel besluit tot wijziging van het ministerieel besluit van 17 januari 2006 houdende benoeming van de raden van de Vlaamse Onderwijsraad

De Vlaamse minister van Werk, Onderwijs en Vorming,

Gelet op het decreet van 18 juli 2003 tot regeling van de strategische adviesraden, inzonderheid de artikelen 7, 9 en 10;

Gelet op het besluit van de Vlaamse Regering van 27 juli 2004 tot bepaling van de bevoegdheden van de leden van de Vlaamse Regering, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Vlaamse Regering van 21 oktober 2005 betreffende de samenstelling van de Vlaamse Onderwijsraad;

Gelet op het ministerieel besluit van 17 januari 2006 houdende benoeming van de leden van de raden van de Vlaamse Onderwijsraad, zoals gewijzigd;

Gelet op de gedane voordrachten,

Besluit :

Artikel 1. In artikel 1, 2, van het ministrieel besluit van 17 januari 2006 houdende benoeming van de leden van de raden van de Vlaamse Onderwijsraad wordt Mevr. Ann VERRETH, Wolvengracht 38/2, 1000 Brussel, ter vervanging van de heer Toon MARTENS, Abdij van Park 9, 3001 Heverlee, als plaatsvervangend lid benoemd van de Algemene Raad van de Vlaamse Onderwijsraad.

In artikel 1, 8, wordt Mevr. Franoise VERMEERSCH, Hoogstraat 42, 1000 Brussel, ter vervanging van Mevr. Mieke RAEDEMAECKER, Hoogstraat 42, 1000 Brussel, als werkend lid en de heer Bjorn CUYT, Spastraat 8, 1000 Brussel, ter vervanging van de heer Robrecht BOTHUYNE, Spastraat 8, 1000 Brussel, als plaatsvervangend lid benoemd van de Algemene Raad van de Vlaamse Onderwijsraad.

Art. 2. In artikel 3, 7, wordt de heer Bjorn CUYT, Spastraat 8, 1000 Brussel, ter vervanging van de heer Robrecht BOTHUYNE, Spastraat 8, 1000 Brussel, als plaatsvervangend lid benoemd van de Raad Secundair Onderwijs van de Vlaamse Onderwijsraad.

Art. 3. In artikel 4, 1, wordt Mevr. Daisy DENOLF, Emile Jacqmainlaan 20, 1000 Brussel...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT