4 JULI 2002. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot toekenning van bijkomende lestijden-leraar voor het schooljaar 2002-2003 aan de onderwijsinrichtingen die een positieve discriminatie genieten bij toepassing van artikel 11 van het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op de gecoördineerde wetten van 17 juli 1991 op de Rijkscomptabiliteit;

Gelet op het decreet van 30 juni 1998 dat erop gericht is alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te geven, inzonderheid door de invoering van maatregelen voor positieve discriminatie, inzonderheid op artikel 11;

Gelet op het decreet van 20 december 2001 houdende de algemene uitgavenbegroting van de Franse Gemeenschap voor het begrotingsjaar 2002;

Gelet op het koninklijk besluit van 11 december 1995 betreffende de administratieve en begrotingscontrole;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 13 mei 2002;

Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting, gegeven op 4 juli 2002;

Op de voordracht van de Minister van Kinderwelzijn tot wiens bevoegdheid de positieve discriminatie in het verplicht onderwijs behoort en van de Minister van Secundair Onderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Er wordt een bedrag van 5.904.000 euro bestemd voor een aanvulling van 4.249 lestijden-leraar.

Art. 2. Die aanvulling wordt als volgt verdeeld :

Voor de raadpleging van de tabel, zie beeld

Art. 3. De verdeling voor de inrichtingen van het onderwijs van de Franse Gemeenschap, van het gesubsidieerd officieel onderwijs...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT