Belgisch Interventie- en Restitutiebureau Personeelsplan De Raad van Bestuur : Gelet op de programmawet van 24 december 2002, inzonderheid artikel 445, Gelet op de wet 7 juli 2002 tot wijziging van d

Belgisch Interventie- en Restitutiebureau Personeelsplan

De Raad van Bestuur :

Gelet op de programmawet van 24 december 2002, inzonderheid artikel 445;

Gelet op de wet 7 juli 2002 tot wijziging van de wet van 10 november 1967 houdende oprichting van het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau, inzonderheid artikel 7;

Gelet op het koninklijk besluit van 2 oktober 1937 houdende het statuut van het Rijkspersoneel, inzonderheid artikel 3, vervangen bij het koninklijk besluit van 4 augustus 2004;

Gelet op het koninklijk besluit van 8 januari 1973 tot vaststelling van het statuut van het personeel van sommige instellingen van openbaar nut;

Gelet op de bepalingen van omzendbrief nr. 544 van 5 maart 2004 en omzendbrief nr. 550 van 10 november 2004 betreffende het personeelsplan;

Gelet op het advies van de Directieraad van het Belgisch Interventie- en Restitutiebureau van 25 augustus 2005;

Gelet op het met redenen omkleed advies van het Basisoverlegcomité van het Belgisch Interventie - en Restitutiebureau van 4 oktober 2005;

Gelet op het advies van de afgevaardigde van de Minister van Financiën van het Belgisch Interventie - en Restitutiebureau van 19 oktober 2005;

Beraadslagend ter vergadering van 19 oktober 2005,

Besluit :

HOOFDSTUK I. - Personeelsplan

Artikel 1. Het personeelsplan van het Belgisch Interventie - en Restitutiebureau wordt vastgelegd overeenkomstig de tabellen 1 en 2 als bijlage.

HOOFDSTUK II. - Statutairen

Art. 2. § 1. In de hierna vermelde betrekkingen kan pas worden voorzien na schrapping van 7 betrekkingen van administratief medewerker :

Administratief assistent . . . . . 5

§ 2. De afgevaardigde van de minister van Financiën zal, vóór de bezetting van de betrekkingen, vaststellen dat de voorwaarden in § 1 vervuld zijn.

§ 3. Vanaf het ogenblik dat de geslaagden voor de overgangsselecties niveau C zullen worden benoemd, zal een evenredig aantal statutaire betrekkingen worden geschrapt in niveau D.

Art. 3. § 1. Bij toewijzing van bevorderingsbetrekkingen zulen de normen van sociale programmatie worden nageleefd.

§ 2. De betrekkingen van het niveau C worden onderverdeeld als volgt :

Administratief personeel

- 10 betrekkingen van administratief assistent worden bezoldigd in de weddenschaal 22B.

§ 3. In voorkomend geval beletten de ambtenaren die, met toepassing van de verordeningsbepalingen houdende statuut van het personeel, in overtal opgenomen zijn in de betrekkingen van een weddenschaal, elke bevordering door verhoging in...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT