Dienst voor infrastructuurwerken van het gesubsidieerd onderwijs Personeel. - Delegaties Ter uitvoering van deel 1, artikel 3, §§ 2 en 3 en deel II, artikel II8 van het besluit van de Vlaamse regerin

Dienst voor infrastructuurwerken van het gesubsidieerd onderwijs

Personeel. - Delegaties

Ter uitvoering van deel 1, artikel 3, §§ 2 en 3 en deel II, artikel II8 van het besluit van de Vlaamse regering van 30 juni 2000 houdende de regeling van de rechtspositie van het personeel van sommige Vlaamse openbare instellingen en van artikel 35 van het besluit van de Vlaamse regering van 23 september 1994 tot vaststelling van het huishoudelijk reglement van de Digo, laatst gewijzigd bij het besluit van de Vlaamse regering van 28 augustus 1995 wordt bij het besluit van de administrateur generaal van 3 augustus 2001 op algemene wijze delegatie van bevoegdheden verleend aan :

Het afdelingshoofd Algemene Administratieve Diensten de hierna - per rubriek- opgesomde bevoegdheden :

  1. De algemene administratie, het personeelsbeheer en de organisatie van de instelling :

    - onverminderd de beperkingen opgelegd binnen het decreet van 5 juli 1989 betreffende het onderwijs en het huishoudelijk reglement van de raad van bestuur van 23 september 1994, zoals het werd gewijzigd, het inzetten van de procedure en het gunnen van de opdracht, evenals het doen van de daaraan verbonden uitbetalingen, voor de aanneming van werken, leveringen en dienten voor de instelling en dit binnen de perken van de begroting, ten belope van max. 200 000 BEF, exclusief BTW;

    - het betalen van alle facturen betreffende portkosten, het gebruik van telefoon en het verbruik van water, gas, elektriciteit en brandstoffen, gewestelijke taksen en belastingen;

    - het terugbetalen aan het personeel van de instellingen van alle reiskosten en van de vergoedingen wegens reis- en verblijfkosten;

    - het uitvoeren van de personeelsadministratie, de selectie en de werving van het personeel, uitgezonderd de beslissing tot werving en ontslag;

    - het aanvragen van het onderzoek tot lichamelijke geschiktheid van het personeel;

    - het verzorgen van alle uitvoerende aspecten van het vormings- en HRM-beleid, het onthaal en de stage van de personeelsleden;

    - het uitvoeren van het financieel beheer, waaronder de betalingen voormeld, de rapporteringen en de opstelling en opvolging van de rekeningen, de begrotings- en jaarrekeningen;

    - het uitvoeren van het logistieke beheer van de instelling;

    - het opvolgen en uitvoeren van de statuutsbepalingen in hoofde van het personeel, onverminderd de beperkingen opgelegd door het statuut;

    - het uitvoeren van het informaticabeheer van de instelling, binnen de beperkingen opgelegd...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT