15 JULI 2005. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot wijziging van het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 12 januari 1998 houdende benoeming van de leden van de Deskundigencommissie inzake schoolgebouwen

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 5 februari 1990 betreffende de schoolgebouwen van het niet-universitair onderwijs georganiseerd of gesubsidieerd door de Franse Gemeenschap, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 8 januari 1993 houdende vaststelling van de regels die de behoefte aan nieuwbouw of uitbreiding bepalen en van de fysische en financiÎle normen voor de schoolgebouwen, internaten en psycho-medisch-sociale centra, gewijzigd bij de besluiten van 27 oktober 1997 en 8 november 2001;

Gelet op het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 12 januari 1998 houdende benoeming van de leden van de Deskundigencommissie inzake schoolgebouwen,

Besluit :

Artikel 1. De bepalingen van artikel 1 van het besluit van de Regering van 12 januari 1998 houdende benoeming van de leden van de Deskundigencommissie inzake schoolgebouwen, zoals gewijzigd bij de besluiten van 17 oktober 2002 en 1 oktober 2003 worden vervangen als volgt :

Benoemd worden tot lid van de Deskundigencommissie :

  1. als vertegenwoordiger van de algemene diensten van het algemeen bestuur voor infrastructuur van het Ministerie van de Franse Gemeenschap belast met de werking van de diensten met afzonderlijk beheer van de schoolgebouwen opgericht bij het decreet van 4 februari 1997 :

    - de heer Bernard QUENON voor de algemene dienst voor de schoolinfrastructuren van de Gemeenschap;

    - de heer Marcel LAMBIOTTE voor de algemene dienst voor de gesubsidieerde openbare schoolinfrastructuren;

    - Mevr. Brigitte HEURION voor de algemene waarborgdienst voor gesubsidieerde schoolinfrastructuren;

  2. als vertegenwoordiger van de openbare maatschappijen voor het bestuur van de schoolgebouwen :

    - de heer Lucien CARLIEZ, lid van de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT