18 APRIL 2006. - Besluit houdende delegatie van handtekening aan sommige ambtenaren van de afdeling algemene diensten

Gelet op het besluit van de administrateur-generaal d.d. 2 februari 2006 houdende delegatie van taken aan de waarnemend adjunct-administrateur-generaal en de afdelingshoofden, inzonderheid op de artikelen 2, 7, 8, 9 en 13.

Besluit :

Artikel 1. In uitvoering van de delegaties verleend bij besluit van de administrateur-generaal d.d. 2 februari 2006, worden volgende delegaties verleend :

ß 1. aan Mevr. Lauf, Sandra, adjunct van de directeur, m.b.t. het personeelsbeleid : de ondertekening van briefwisseling, individuele nota's en formulieren die betrekking hebben op de uitvoering van de courante taken opgedragen aan de entiteit, als daar zijn :

- het loopbaanbeleid, de werving en de selectie;

- de opvolging, begeleiding en ontwikkeling van stages, vorming, opleiding en competentiebeleid;

- organisatie en ontwikkeling van de plannings- en evaluatiecyclus;

- (samenwerking met) de sociale dienst van de Vlaamse Gemeenschap;

ß 2. aan Mevr. Anne-Marie van Gorp, adjunct van de directeur, m.b.t. de personeelsadministratie : de ondertekening van briefwisseling, individuele nota's en formulieren die betrekking hebben op de uitvoering van de courante taken opgedragen aan de entiteit, als daar zijn :

- de uitvoering van het personeelsstatuut, wat betreft :

- de vaststelling van de administratieve anciÎnniteit;

- voorleggen van de wedde- en loopbaanbesluiten ter ondertekening aan de leidend ambtenaar;

- voorleggen van vragen tot interpretatie van de wetgeving voor advies aan de administratie van ambtenarenzaken;

- het ter ondertekening voorleggen aan de respectieve afdelingshoofden van besluiten en addenda aan arbeidsovereenkomsten houdende toekenning of weigering van onbetaald verlof bv. verlof voor deeltijdse prestaties, loopbaanonderbreking, gecontingenteerd verlof, ouderschapsverlof, en wijziging van werkregimes;

- het voorleggen aan de administrateur-generaal van contracten en addenda, andere dan voor onbetaald verlof en werkregimes, en van individuele beslissingen die, overeenkomstig het statuut, rechtstreeks aan de administrateur-generaal gedelegeerd worden (stage, benoeming, ontslag,...);

- het beheer van de aanwezigheden en het beheer van het prikkloksysteem, wat betreft :

- ziektemeldingen aan controle-organisme;

- laten uitvoeren van controle op ziekte-afwezigheden;

- toekennen/weigeren van bijkomende uren en regularisaties overeenkomstig het prikklokreglement;

- verzekeringsinstellingen, de AGD, het fonds voor beroepsziekten, aansprakelijke...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT