Besluit van de secretaris-generaal tot erkenning van een mandaat als casemanager zorg vanaf 1 juni 2021, de 26 mai 2021

Artikel 1. De volgende organisatie wordt gemandateerd als Casemanager Zorg in het kader van de activeringstrajecten, zoals bedoeld in artikelen 7 en 8 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.

HCO-nummer Voorziening Ondernemingsnummer
201205 Monnikenheide-Spectrum 0411.515.075

Art. 2. Het mandaat wordt toegekend voor de periode van 1 juli 2020 tot 31 december 2023 met behoud van toepassing van artikel 12, tweede lid, van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.

Art. 3. De casemanager zorg voert de opdrachten uit vermeld in artikel 17 tot en met 19 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.

Art. 4. De casemanager zorg ontvangt van het Departement Welzijn, Volksgezondheid en Gezin per activeringstraject een compensatievergoeding onder de voorwaarden zoals vermeld in de artikelen 21 en 22 van het besluit van de Vlaamse Regering van 2 februari 2018 houdende de uitvoering van het decreet van 25 april 2014 houdende de werk- en zorgtrajecten, wat betreft de activeringstrajecten en de arbeidsmatige activiteiten.

Art. 5. De erkenning is niet overdraagbaar.

Art. 6. Dit besluit heeft uitwerking vanaf 1 juni 2021.

In toepassing van artikel 19, tweede lid, van de gecoördineerde wetten op de Raad van State wordt u ervan op de hoogte gesteld dat een verzoekschrift tot nietigverklaring bij de Raad van State kan worden ingediend tegen dit besluit.

Het verzoekschrift moet, gedateerd en ondertekend, vergezeld worden van het vereiste aantal eensluidend verklaarde afschriften en van een afschrift van het bestreden besluit en bevat:

- het opschrift `verzoekschrift tot nietigverklaring' als het niet eveneens een vordering tot schorsing bevat;

- de naam, hoedanigheid en woonplaats of zetel van de verzoekende partij, en in voorkomend geval, de gekozen woonplaats;

- het voorwerp van het beroep en een uiteenzetting van de feiten en de middelen;

- de naam en het adres van de verwerende partij.

De termijn voor het indienen van...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT