Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling van de indeling van de vestigingen van het basisonderwijs en het secundair onderwijs met toepassing van artikel 4 van het decreet van 30 april 2009, houdende organisatie van een gedifferentieerde omkadering binnen de schoolinrichtingen van de Franse Gemeenschap om alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te bieden in een kwaliteitsvolle pedagogische omgeving, de 23 avril 2020

Artikel 1. De lijst van vestigingen van het basisonderwijs en de klasse waartoe ze behoren met toepassing van artikel 4 van het decreet van 30 april 2009 houdende organisatie van een gedifferentieerde omkadering binnen de schoolinrichtingen van de Franse Gemeenschap om alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te bieden in een kwaliteitsvolle pedagogische omgeving, wordt in bijlage 1 van dit besluit opgenomen.

Art. 2. De lijst van vestigingen van het secundair onderwijs en de klasse waartoe ze behoren met toepassing van artikel 4 van voornoemd decreet van 30 april 2009, wordt in bijlage 2 van dit besluit opgenomen.

Art. 3. De lijsten van de artikelen 1 en 2 worden opgesteld op basis van de leerlingen ingeschreven op 15 januari 2019 en de op die datum bestaande structuren van inrichtingen en vestigingen.

Art. 4. Dit besluit heft het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 20 maart 2019 tot vaststelling van de lijsten van de vestigingen van het basisonderwijs en het secundair onderwijs die in aanmerking komen voor de gedifferentieerde omkadering, alsook de klasse waartoe ze behoren met toepassing van artikel 4 van voornoemd decreet van 30 april 2009.

Art. 5. Dit besluit treedt in werking op 1 september 2020.

Art. 6. De Minister van Onderwijs wordt belast met de uitvoering van dit besluit.

BIJLAGE.

Art. N.

(NOTA : geen Nederlandse versie, zie Franse versie)

Handtekening

Brussel, 23 april 2020.

De Minister-President,

P.-Y. JEHOLET

De Minister van Onderwijs,

  1. DESIR

Aanhef

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 30 april 2009, houdende organisatie van een gedifferentieerde omkadering binnen de schoolinrichtingen van de Franse Gemeenschap om alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te bieden in een kwaliteitsvolle pedagogische omgeving, artikel 4;

Gelet op het besluit van de Regering van de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT