20 MEI 2005. - Besluit van het Beheerscomité tot vaststelling van het personeelsplan van het Fonds voor Arbeidsongevallen

Het beheerscomité van het Fonds voor Arbeidsongevallen,

Gelet op het koninklijk besluit van 3 april 1997 houdende maatregelen met het oog op de responsabilisering van de openbare instellingen van sociale zekerheid, met toepassing van artikel 47 van de wet van 26 juli 1996 tot modernisering van de sociale zekerheid en tot vrijwaring van de leefbaarheid van de wettelijke pensioenstelsels, in het bijzonder artikel 19, § 1;

Gelet op het koninklijk besluit van 8 april 2002 tot goedkeuring van de eerste bestuursovereenkomst van het Fonds voor Arbeidsongevallen en betreffende de vaststelling van de maatregelen tot rangschikking van bedoeld Fonds bij de openbare instellingen van sociale zekerheid, bekendgemaakt in het Belgisch Staatsblad van 4 juni 2002;

Gelet op het advies van de Directieraad van het Fonds voor Arbeidsongevallen van 10 maart 2005;

Gelet op het met redenen omkleed advies van het Basisoverlegcomité van het Fonds voor Arbeidsongevallen van 10 maart 2005 ;

Gelet op het advies van de Regeringscommissaris van Begroting van het Fonds voor Arbeidsongevallen van 9 mei 2005;

Beraadslagend ter vergadering van 18 april 2005,

Besluit :

HOOFDSTUK I. - Personeelsplan

Artikel 1. Het personeelsplan van het Fonds voor Arbeidsongevallen wordt vastgesteld overeenkomstig de tabellen 1 en 2 als bijlage.

HOOFDSTUK II. - Statutairen

Art. 2. § 1. De aanvullende personeelsformatie bij de statutaire personeelsformatie van het Fonds voor Arbeidsongevallen wordt, wat het hoofdbestuur betreft, vastgesteld overeenkomstig onderstaande tabel :

Administratief medewerker . . . . . 2

§ 2. De betrekkingen die opgenomen zijn in § 1 kunnen slechts worden bekleed door de personeelsleden bedoeld in artikel 19 van de wet van 20 februari 1990 betreffende het personeel van de overheidsbesturen en van sommige instellingen van openbaar nut.

§ 3. Zij worden afgeschaft bij het vertrek van hun titularis.

Art. 3. § 1. Alle betrekkingen in overtal van administratief medewerker, die nog voorzien zijn van een titularis worden in uitdoving geplaatst.

§ 2. In de hierna vermelde betrekkingen mag slechts worden voorzien naarmate de in uitdoving geplaatste betrekkingen van § 1 door natuurlijke afvloeiing zijn afgeschaft :

Administratief assistent . . . . . 5

§ 3. De regeringscommissaris van Begroting zal vóór de bezetting van de betrekkingen vaststellen dat de voorwaarden vermeld in § 2 vervuld zijn.

§ 4. Vanaf het ogenblik dat geslaagden voor de overgangsselecties niveau C zullen worden...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT