20 JULI 2005. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling van de modellen voor de attesten, adviezen en het kwalificatiegetuigschrift uitgereikt in het gespecialiseerd onderwijs van vorm 3

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 3 maart 2004 houdende organisatie van het gespecialiseerd onderwijs, inzonderheid op de artikelen 54, 56 en 57;

Gelet op het advies nr. 38.638/2 van de Raad van State, gegeven op 8 juli 2005;

Op de voordracht van de Minister-Presidente, belast met het Leerplichtonderwijs en het Onderwijs voor Sociale Promotie;

Gelet op de beraadslaging van de Regering van de Franse Gemeenschap van 20 juli 2005,

Besluit :

Artikel 1. Het slagen voor de eerste fase in het onderwijs van vorm 3 bedoeld in artikel 57, 1e lid, 1°, van het decreet van 3 maart 2004 houdende organisatie van het gespecialiseerd onderwijs, wordt bekrachtigd door een attest opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 1 bij dit besluit.

Art. 2. Het slagen voor de tweede fase in het onderwijs van vorm 3 bedoeld in artikel 57, 1e lid, 2°, van het decreet wordt bekrachtigd door een attest opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 2 bij dit besluit.

Art. 3. Het schoolbezoekattest in het onderwijs van vorm 3 bedoeld in artikel 57, 2e lid, 4°, van het decreet wordt opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 3 bij dit besluit.

Art. 4. Het attest van verworven vaardigheden bedoeld in artikel 57, 2e lid, 4° van het decreet wordt opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 4 bij dit besluit.

Art. 5. Het attest voor de verlenging van de eerste fase in het onderwijs van vorm 3 bedoeld in artikel 54, § 1, van het decreet wordt opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 5 van dit besluit.

Art. 6. Het attest voor de verlenging van de tweede fase in het onderwijs van vorm 3 bedoeld in artikel 54, § 1, 3e lid van het decreet wordt opgesteld overeenkomstig het model in bijlage 6...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT