7 JUNI 2019. - Besluit van de Vlaamse Regering tot erkenning van de educatieve master in de audiovisuele en beeldende kunsten en de educatieve master in de muziek en podiumkunsten als nieuwe opleidingen van LUCA School of Arts

DE VLAAMSE REGERING,

Gelet op de Codex Hoger Onderwijs van 11 oktober 2013, bekrachtigd bij het decreet van 20 december 2013, artikel II.92, vervangen bij het decreet van 4 mei 2018, artikel II.114, vervangen bij het decreet van 4 mei 2018 en gewijzigd bij het decreet van 1 maart 2019, artikel II.152, vervangen bij het decreet van 8 december 2017 en gewijzigd bij de decreten van 18 mei 2018 en 1 maart 2019, en, artikel II.153, het laatst gewijzigd bij het decreet van 1 maart 2019;

Gelet op de positieve toetsingsbesluiten van 6 mei 2019 van de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 27 mei 2019;

Overwegende het besluit van de Vlaamse Regering van 13 juli 2018 houdende de vastlegging van de lijst van de educatieve masteropleidingen;

Op voorstel van de Vlaamse minister van Onderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. De "educatieve master in de audiovisuele en beeldende kunsten", met specificatie of Arts, wordt erkend als nieuwe opleiding van LUCA School of Arts, met volgende afstudeerrichtingen:

  1. audiovisuele kunsten;

  2. beeldende kunsten;

  3. productdesign.

    De opleiding, vermeld in het eerste lid, wordt ondergebracht in het studiegebied Audiovisuele en beeldende kunst. De studieomvang bedraagt honderdtwintig studiepunten. De onderwijstaal is Nederlands.

    De opleiding, vermeld in het eerste lid, mag door LUCA School of Arts worden georganiseerd in de vestigingen Brussel-Hoofdstad, Gent en Diepenbeek.

    Art. 2. De "educatieve master in de muziek en podiumkunsten", met specificatie of Arts, wordt erkend als nieuwe opleiding...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT