5 OKTOBER 2017. - Ministerieel besluit tot benoeming van de leden van de Commissie voor de erkenning van logopedisten

De Minister-President,

Gelet op de gecoördineerde wet van 10 mei 2015 betreffende de uitoefening van de gezondheidszorgberoepen;

Gelet op het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 19 oktober 2016 tot bepaling van de erkenningsprocedure voor de beoefenaars van paramedische beroepen, artikel 4;

Overwegende dat de Union professionnelle des Logopèdes Francophones en de Association Scientifique et Ethique des Logopèdes Francophones hun leden hebben voorgedragen ;

Overwegende dat de Academie voor Onderzoek en Hoger Onderwijs leden heeft voorgedragen die een opleiding verstrekken die tot het beroep logopedist leidt;

Overwegende dat de Belgische Vereniging van Artsensyndicaten, het Verbond der Belgische Beroepsvereningen van artsen-specialisten en het Kartel leden hebben voorgedragen die bevoegd zijn om ofwel handelingen toe te vertrouwen ofwel verstrekkingen aan logopedisten voor te schrijven;

Overwegende dat de leden bedoeld in artikel 1 de voorwaarden bepaald in artikel 4 van het bovenvermelde besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 19 oktober 2016 vervullen;

Gelet op de afwijking toegestaan op 1 april 2016 door de Regering van de Franse Gemeenschap in het kader van het decreet van 3 april 2014 tot bevordering van een evenwichtige vertegenwoordiging van mannen en vrouwen in de adviesorganen;

Overwegende dat de werkende en plaatsvervangende leden van de Commissie voor de erkenning van logopedisten benoemd moeten worden,

Besluit :

Artikel 1. Benoemd worden tot lid van de Commissie voor de erkenning van ergotherapeuten:

  1. Als lid dat beoefenaar is, zoals bedoeld in artikel 4, § 1, 1°, van het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 19 oktober 2016 tot bepaling van de erkenningsprocedure voor de beoefenaars van paramedische beroepen:

    Werkende leden...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT