3 MEI 2019. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot vaststelling van het personeelsplan van het Brussels Planningsbureau (BPB) voor het jaar 2019

De Brusselse Hoofdstedelijke Regering,

Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op sommige instellingen van openbaar nut;

Gelet op de ordonnantie van 29 juli 2015 houdende oprichting van het Brussels Planningsbureau;

Gelet op de ministeriële omzendbrief van 27 november 2014 betreffende de uitwerking en de opvolging van de uitvoering van een personeelsplan op basis van de personeelsenveloppe;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 21 maart 2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;

Gelet op het vakbondsoverleg met betrekking tot het ontwerp van personeelsplan dat plaatsvond in het Basisoverlegcomité van 25 januari 2019;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, verstrekt op 28 februari 2019;

Gelet op het akkoord van de Minister van Begroting, verstrekt op 28 maart 2019;

Gelet op het akkoord van de Staatssecretaris bevoegd voor ambtenarenzaken, verstrekt op 24 april 2019;

Overwegende het ontwerp van personeelsplan, goedgekeurd door de Directieraad van het BPB;

Op voorstel van de Minister-President, bevoegd voor Territoriale Ontwikkeling, Stedenbouw en Stadsbeleid,

Besluit :

Artikel 1. Het personeelsplan van het Brussels Planningsbureau wordt vastgesteld als volgt:

Rang Grade/Graad...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT