22 SEPTEMBER 2020. - Ministerieel besluit houdende goedkeuring van het huishoudelijk reglement van het Comité van beroep voor de beoordeling van houders van een leidinggevende functie -1 bij openbare instellingen van sociale zekerheid

De Minister van Ambtenarenzaken,

Gelet op het koninklijk besluit van 30 november 2003 betreffende de aanduiding, de uitoefening en de weging van de managementfuncties alsook de aanduiding en de uitoefening van staffuncties en directiefuncties in de openbare instellingen van sociale zekerheid, artikel 20, § 2, vervangen bij het koninklijk besluit van 12 oktober 2006 en gewijzigd bij het koninklijk besluit van 20 december 2007 en 19 april 2014;

Gelet op het koninklijk besluit van 13 mei 2020 houdende de samenstelling van het comité van beroep inzake evaluatie van houders van een managementfunctie -1 in de openbare instellingen van sociale zekerheid;

Gelet op het ontwerp van huishoudelijk reglement van het comité van beroep,

Besluit :

Artikel 1. Het bij dit besluit gevoegde huishoudelijk reglement van het Comité van beroep inzake evaluatie van houders van een managementfunctie -1 in de openbare instellingen van sociale zekerheid, wordt goedgekeurd.

Art. 2. Dit besluit, met het bijgevoegde huishoudelijk reglement, treedt in werking op 22 september 2020.

Brussel, 22 september 2020.

D. CLARINVAL

Bijlage

Huishoudelijk Reglement van het Comité van beroep inzake evaluatie van houders van een managementfunctie -1 in de openbare instellingen van sociale zekerheid

Artikel 1. Er wordt de voorkeur gegeven aan een elektronisch communicatiekanaal via een beveiligd platform en/of via een vertrouwelijk emailbericht tussen de verzoeker of zijn verdediger en de aangestelde griffier-rapporteur voor alle communicatie betreffende de procedure voor het Comité van beroep inzake evaluatie van houders van een managementfunctie -1 in de openbare instellingen van sociale zekerheid. Als dit absoluut onmogelijk is, wordt er ten uitzonderlijken titel gebruik gemaakt van de andere gangbare communicatievormen (gewone brief, aangetekend schrijven, persoonlijke afgifte). Als die elektronische communicatie het beginpunt is van een termijn, moet er worden voorzien in een ontvangstbewijs daarvan. In geval van elektronische communicatie kunnen de documenten zo nodig elektronisch worden ondertekend en/of vercijferd op documentniveau.

Art. 2. Wanneer een beroep wordt ingesteld, maakt de minister tot wiens bevoegdheid de ambtenarenzaken behoren, of zijn gemachtigde, het volledige dossier over aan de griffier-rapporteur bij het Comité van beroep. Dit dossier moet alle stukken betreffende de aangevochten evaluatie bevatten.

Art. 3. Uiterlijk de vijfde werkdag na de ontvangst van het...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT