2 FEBRUARI 2023. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot aanstelling van de leden van de werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie die niet bekrachtigd wordt door een getuigschrift 2023-2024 voor de wetenschappen in het vijfde leerjaar van het secundair onderwijs

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juni 2006 betreffende de externe evaluatie van de verworven kennis van leerlingen van het leerplichtonderwijs en het getuigschrift van basisonderwijs na het lager onderwijs, artikel 9 ;

Overwegende de voorstellen van de Administrateur-generaal van het Onderwijs en van de vertegenwoordigings- en coördinatieorganen van de inrichtende machten en van Wallonie Bruxelles Enseignement ;

Op de voordracht van de Minister van Onderwijs ;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. De werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie die niet bekrachtigd wordt door een getuigschrift voor de wetenschappen in het vijfde leerjaar van het secundair onderwijs is samengesteld als volgt :

  1. vier leden uit de Algemene Inspectiedienst aangesteld op voorstel van de Administrateur-generaal van het Onderwijs :

    - Claudine BAIVERLIN ;

    - Pierre MARICHAL ;

    - Julien PEETERMANS ;

    - Pierre SEVENANTS ;

  2. zes onderwijzers die geheel of gedeeltelijk hun opdracht waarnemen binnen het betrokken jaar in:

    - het onderwijs georganiseerd door de Franse Gemeenschap :

    Maggy PRINCE ;

    - het gesubsidieerd officieel onderwijs :

    Benoît BOUTIN ;

    Sophie VANDER SANDE ;

    - het gesubsidieerd vrij onderwijs :

    N. ;

    N. ;

    N. ;

  3. zes leden uit :

    - de cel voor raadgeving en begeleiding van het onderwijs georganiseerd door de Franse Gemeenschap :

    Isabelle QUERTON ;

    Isabelle LEMAIRE ;

    - de cel voor raadgeving en begeleiding van het...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT