18 APRIL 2018. - Ministerieel besluit tot aanwijzing van de secretarissen van de evaluatiecommissie van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel en van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
De Minister van Openbaar Ambt van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest,
Gelet op de bijzondere wet van 12 januari 1989 met betrekking tot de Brusselse instellingen, artikel 40;
Gelet op de wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op de instellingen van openbaar nut, artikel 11;
Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van het ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, inzonderheid op artikel 494, vijfde lid;
Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 27 maart 2014 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren van de instellingen van openbaar nut van het Brusselse Hoofdstedelijk Gewest, artikel 493, vijfde lid,
Besluit :
Artikel 1. Worden aangewezen als secretarissen van de evaluatiecommissie van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel en van de instellingen van openbaar nut van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest :
A. als effectieve secretarissen :
-
van de Franse taalrol:
Didier VAN MERRIS, attaché
Eléonore PAELINCK-VAN MEERBEECK, attaché
-
van de Nederlandse taalrol:
Bram DE CROOCK, attaché
Miguel GONCALVES ROQUE, attaché
Christina VANDERLEENEN, assistent
B. als plaatsvervangende secretarissen :
-
van de Franse taalrol:
Isabelle DUJARDIN, attaché
Antoine DEBRY, attaché
Karim CHERRADI, eerste attaché
Véronique VANBERG, eerste attaché
Melda ASLAN, attaché
Gisèle DEDOBBELEER, eerste attaché
Amélie MAROTTE, attaché
Bérénice POELMANS, attaché
Younous LAMGHARI, attaché
Alexandre MARTINEZ GRASA, assistent
Guillaume LEKEU, assistent
-
van de Nederlandse taalrol :
Mieke DE DOBBELEER, attaché
Natascha MERTENS, attaché
Sarah WASTEELS...
Pour continuer la lecture
SOLLICITEZ VOTRE ESSAI