16 JULI 2015. - Besluit van de Regering tot aanwijzing van de vertegenwoordigers van de inrichtende macht van het gemeenschapsonderwijs in de raad van bestuur van de autonome hogeschool en tot voordracht van vertegenwoordigers voor het basisonderwijs, de economische sector en de gezondheidssector

De Regering van de Duitstalige Gemeenschap,

Gelet op het bijzonder decreet van 21 februari 2005 houdende oprichting van een autonome hogeschool, artikel 7;

Gelet op het besluit van de Regering van 1 juli 2010 houdende aanwijzing van de vertegenwoordigers van de inrichtende macht van het gemeenschapsonderwijs in de raad van bestuur van de autonome hogeschool en voordracht van vertegenwoordigers voor het basisonderwijs, het economisch milieu en het gezondheidsmilieu;

Op de voordracht van de Minister van Onderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. De volgende personen worden aangewezen als vertegenwoordiger van de inrichtende macht van het gemeenschapsonderwijs in de raad van bestuur van de autonome hogeschool :

  1. als werkende leden :

    1. Mevr. Katharina Charlier;

    2. de heer Dirk Schleihs;

    3. de heer Michael Vahlefeld;

    4. prof. dr. Heinz Bouillon;

  2. als plaatsvervangende leden:

    1. de heer Marcel Strougmayer;

    2. Mevr. Geneviève Pelzer;

    3. Mevr. Ruth De Sy;

    4. prof. Manfred Peters.

    In afwijking van het eerste lid, 1°, a), wordt de heer Elmar Gries aangewezen als werkend lid voor de periode van 1 juli 2015 tot 31 augustus 2015.

    Art. 2. De volgende personen worden voorgedragen als vertegenwoordiger in de raad van bestuur van de autonome hogeschool :

  3. voor het basisonderwijs: mevr. Sandra Müllender;

  4. voor de economische sector: de heer Armand Koch;

  5. voor de gezondheidssector: de heer Willy Heuschen.

    Art. 3. Het besluit van de Regering van 1 juli 2010 houdende aanwijzing van de vertegenwoordigers van de inrichtende macht van het gemeenschapsonderwijs in de raad van bestuur van de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT