14 SEPTEMBER 2017. - Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering tot bepaling van het huishoudelijk reglement van de selectiecommissies voor de operationele mandaathouders van de Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

De Brusselse Hoofdstedelijke Regering,

Gelet op de bijzondere wet van 12 januari 1989 met betrekking tot de Brusselse instellingen, inzonderheid op het artikel 40;

Gelet op het besluit van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 24 augustus 2017 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van het operationeel personeel van de Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, inzonderheid van artikel 382 tot artikel 388;

Op voorstel van de minister van Openbaar Ambt,

Na beraadslaging,

Besluit :

HUISHOUDELIJK REGLEMENT VAN DE SELECTIECOMMISSIES

Artikel 1. Conform artikel 1, § 2 en 1, § 3, van het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van het personeel van de Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, worden de termijnen in kalenderdagen geteld, en omvatten ze alle dagen, zelfs de zaterdagen, zondagen en feestdagen. Elke termijn wordt berekend vanaf de dag volgend op de afgifte van het stuk of vanaf de derde werkdag volgend op de aangetekende verzending ervan, waarbij de postdatum als bewijs geldt, tenzij de geadresseerde het tegendeel bewijst.

HOOFDSTUK I. - Zetel

Art. 2. De selectiecommissies opgericht bij artikel 382 van het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van het personeel van de Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, zetelen in het Ministerie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, City Center, Kruidtuinlaan 20 te 1035 Brussel.

De secretarissen kiezen onder hen een coördinator voor het secretariaat.

HOOFDSTUK II. - Oproeping van de leden

Art. 3. De voorzitter van de commissie roept de commissie bijeen via per aangetekend schrijven, en ter aanvulling via mail. Hij vermeldt de termijn waarbinnen de evaluatiecommissie een advies moet uitbrengen. Deze termijn mag niet korter zijn dan 60 dagen na ontvangst van de aanvraag door de Voorzitter van de selectiecommissie.

De oproeping wordt minstens tien dagen voor de zitting naar de leden gestuurd.

In geval van aanstelling van een extern selectie- en assessmentbureau, overeenkomstig artikel 380 van het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van het personeel van de Dienst voor Brandbestrijding en Dringende Medische Hulp van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, wordt binnen dezelfde termijn via per post verstuurde brief een vertegenwoordiger van dit bureau uitgenodigd.

Art...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT