14 JULI 2017. - Besluit van de Vlaamse Regering betreffende de toekenning van lestijden, lesuren en uren in het buitengewoon onderwijs op basis van het ondersteuningsmodel voor het schooljaar 2017-2018

DE VLAAMSE REGERING,

Gelet op het decreet basisonderwijs van 25 februari 1997, art. 172quinquies, ingevoegd bij het decreet van 16 juni 2017;

Gelet op het Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010, bekrachtigd bij het decreet van 27 mei 2011, artikel 314/8, ingevoegd bij het decreet van 16 juni 2017;

Gelet op het voorstel van de commissie voor het officieel onderwijs, gegeven op 4, 5 en 7 juli 2017;

Gelet op het voorstel van de commissie voor het vrij gesubsidieerd onderwijs, gegeven op 6 juli 2017;

Gelet op het voorstel van de gemeenschappelijke commissie, gegeven op 7 juli 2017;

Gelet op het akkoord van de Vlaamse minister, bevoegd voor de begroting, gegeven op 14 juli 2017;

Op voorstel van de Vlaamse minister van Onderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Op voorstel van de commissies voor het vrij gesubsidieerd onderwijs, het officieel onderwijs en de overkoepelende commissie vermeld in artikel 172quinquies, § 5 en § 9 van het decreet basisonderwijs van 25 februari 1997, worden in het schooljaar 2017-2018 aan de volgende scholen voor buitengewoon basisonderwijs extra lestijden en extra uren toegekend:

  1. voor het gemeenschapsonderwijs: de scholen, vermeld in bijlage 1, die bij dit besluit is gevoegd;

  2. voor het officieel gesubsidieerd onderwijs: de scholen, vermeld in bijlage 2, die bij dit besluit is gevoegd;

  3. voor het vrij gesubsidieerd onderwijs: de scholen, vermeld in bijlage 3, die bij dit besluit is gevoegd.

    Art. 2. Op voorstel van de commissies voor het vrij gesubsidieerd onderwijs, het officieel onderwijs en de overkoepelende commissie vermeld in artikel 314/8, § 5 en § 9 van de Codex Secundair Onderwijs van 17 december 2010, worden in...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT