3 FEBRUARI 2011. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot aanstelling van de leden van de werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie, die niet bekrachtigd wordt met een getuigschrift voor wiskunde in het tweede leerjaar van het lager onderwijs

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 2 juni 2006 betreffende de externe evaluatie van de verworven kennis van leerlingen van het leerplichtonderwijs en het getuigschrift van basisonderwijs na het lager onderwijs, inzonderheid op titel II;

Overwegende dat, ten gevolge van de oproep tot kandidaten gestart ten opzichte van de federaties van de inrichtende machten, de "Conseil de l'enseignement des communes et des provinces" de personalia van slechts één leerkracht die hem vertegenwoordigt, meegedeeld heeft; dat het Secretariaat-generaal van het katholiek onderwijs de personalia van slechts één leerkracht die hem vertegenwoordigt, meegedeeld heeft;

Op de voordracht van de Minister van Leerplichtonderwijs;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. De werkgroep belast met de opstelling van de externe evaluatie die niet bekrachtigd wordt met een getuigschrift voor wiskunde in het tweede leerjaar van het lager onderwijs, is samengesteld uit :

  1. vier inspecteurs aangesteld op de voordracht van de Administrateur-generaal van het Algemeen Bestuur Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek : Rita AUPAIX, Véronique FERMEUS, Eric LEJEUNE en Geneviève VANDECASTEELE.

  2. zes leerkrachten die geheel of gedeeltelijk hun opdracht waarnemen binnen het betrokken jaar in :

    - het onderwijs georganiseerd door de Franse Gemeenschap : Xiao Man KONG;

    - het gesubsidieerd officieel onderwijs : Christel HAENEN,...,...;

    - het gesubsidieerd vrij onderwijs : David DUSOULIER en...;

  3. zes leden uit :

    - de cel pedagogische raadgeving en ondersteuning van het...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT