Ministerieel besluit houdende de vaststelling van het kiesmateriaal voor de telbureaus bij de buitengewone gemeenteraadsverkiezing van 16 juni 2019 in Bilzen, de 15 mai 2019

Artikel 1. Bij de buitengewone gemeenteraadsverkiezing van 16 juni 2019 in Bilzen bezorgt het college van burgemeester en schepenen van Bilzen elk telbureau in zijn gemeente een exemplaar van de volgende enveloppen:

  1. een enveloppe met de vermeldingen: "Tabel" en "te verzegelen";

  2. een enveloppe met de vermelding: "proces van het telbureau en tweede exemplaar van de tabel";

  3. een enveloppe met de vermelding: "aanstellingsbrieven van de getuigen";

  4. een enveloppe met de vermelding: "enveloppe voor de voorzitter van het gemeentelijk hoofdbureau: formulier voor de betaling van het presentiegeld";

  5. een enveloppe met de vermeldingen: "te verzegelen" en "enveloppe voor de vrederechter. Deze enveloppe bevat de lijst van de niet-opgekomen en laattijdige bijzitters en de bijbehorende documenten.";

  6. een enveloppe met de vermeldingen: "betwiste stembiljetten - geldig verklaard" en "te verzegelen";

  7. een enveloppe met de vermeldingen: "betwiste stembiljetten - ongeldig verklaard" en "te verzegelen";

  8. een enveloppe met de vermeldingen: "blanco en ongeldige stembiljetten" en "te verzegelen";

  9. voor elke lijst een enveloppe met de vermeldingen: "lijststemmen (categorie 1)" en "te verzegelen";

  10. voor elke lijst een enveloppe met de vermeldingen: "naamstemmen en naam- en lijststemmen (categorie 2)" en "te verzegelen".

    Art. 2. Bij de buitengewone gemeenteraadsverkiezing van 16 juni 2019 in Bilzen bezorgt het college van burgemeester en schepenen van Bilzen elk telbureau in zijn gemeente:

  11. de ontvangstbewijzen die de voorzitter van het telbureau aan de voorzitters van de stembureaus afgeeft, waarvan het model is vastgesteld in formulier G57, dat is opgenomen in bijlage 1, die bij dit besluit is gevoegd;

  12. een in te vullen exemplaar van het proces-verbaal van de telverrichtingen in het telbureau met de instructies voor de voorzitter, waarvan het model is vastgesteld in formulier G61, dat is opgenomen in bijlage 2, die bij dit besluit is gevoegd;

  13. minstens twee exemplaren van de tabel die de voorzitter van het gemeentelijk hoofdbureau opstelt, vermeld in artikel 122, tweede lid, van het Lokaal en Provinciaal Kiesdecreet van 8 juli 2011, waarvan het model is vastgesteld in formulier G62, dat is opgenomen in bijlage 3, die bij dit besluit is gevoegd;

  14. formulier A49b met de lijst van de kandidaat-bijzitters die afwezig waren of te laat kwamen zonder wettige reden van verhindering, dat is opgenomen in bijlage 4, die bij dit besluit is gevoegd;

    ...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT