Koninklijk besluit tot vaststelling van de taalkaders van het Koninklijk Belgisch Instituut voor Ruimte-Aëronomie, de 30 septembre 2020

Artikel 1.De betrekkingen van elke trap van de hiërarchie die in het personeelsplan van het Koninklijk Belgisch Instituut voor Ruimte-Aëronomie zijn opgenomen, worden verdeeld tussen het Franse en het Nederlandse kader volgens de verhoudingen vermeld in de hierna volgende tabel.

Trappen
van de hiërarchie ---
Degrés
de la hiérarchie
Frans kader
---
Cadre français
Nederlands kader ---
Cadre néerlandais
Tweetalig kader ---
Cadre bilingue
Percentage der betrekkingen
---
Pourcentage d'emplois
Percentage der betrekkingen ---
Pourcentage d'emplois
Percentage der betrekkingen voor de ambtenaren van de Franse taalrol
---
Pourcentage d'emplois pour les fonctionnaires du rôle linguistique français
Percentage der betrekkingen voor de ambtenaren van de Nederlandse taalrol ---
Pourcentage d'emplois pour les fonctionnaires du rôle linguistique néerlandais
1 40 % 40 % 10 % 10 %
2 40 % 40 % 10 % 10 %
3 49,77 % 50,23 %
4 49,77 % 50,23 %
5 49,77 % 50,23 %

Art. 2. Dit besluit treedt in werking de dag waarop het in het Belgische Staatsblad wordt bekendgemaakt.

Art. 3. De minister bevoegd voor Wetenschapsbeleid is belast met de uitvoering van dit besluit.

Handtekening

Gegeven te Brussel, 30 september 2020.

FILIP

Van Koningswege :

De Minister belast met Wetenschapsbeleid,

D. CLARINVAL

Aanhef

FILIP, Koning der Belgen,

Aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, Onze Groet.

Gelet op de wetten op het gebruik van de talen in bestuurszaken, gecoördineerd op 18 juli 1966, artikel 43, laatstelijk gewijzigd bij de wet van 4 april 2006;

Gelet op het koninklijk besluit van 25 november 1964 houdende oprichting als wetenschappelijke instelling van het Koninklijk Belgisch Instituut voor Ruimte-Aëronomie, laatstelijk gewijzigd bij het koninklijk besluit van 9 november 2015;

Gelet op het koninklijk besluit van 10 november 2009 tot vaststelling, met het oog op de toepassing van...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT