Jobpunt Vlaanderen coördineert de aanwerving van een medewerker dienst beurzen, workschops en klantenbeheer (B111-statutair) voor Toerisme Vlaanderen met werfreserve van twee jaar Toerisme Vlaanderen

Jobpunt Vlaanderen coˆrdineert de aanwerving van een medewerker dienst beurzen,

workschops en klantenbeheer (B111-statutair) voor Toerisme Vlaanderen met werfreserve van twee jaar

Toerisme Vlaanderen bevordert het Toerisme in Vlaanderen en Brussel. Als agentschap van de Vlaamse Gemeenschap bewaakt Toerisme Vlaanderen de toepassing van de toeristische wetgeving, ondersteunt zij de Vlaamse toeristische sector en promoot zij Vlaanderen als toeristische bestemming in binnen- en buitenland. Toerisme Vlaanderen telt een 150-tal personeelsleden op de maatschappelijke zetel in Brussel. De 12 buitenlandse vestigingen stellen een 60-tal personeelsleden tewerk. Voor de verdere uitbreiding van onze dienstverlening in Brussel zoeken we dringend (m/v) :

Medewerker dienst beurzen, workshops en klantenbeheer (afdeling marketing)

  1. Doel van de functie.

    Als medewerker dienst beurzen, workshops en klantenbeheer sta je in voor de organisatie van beurzen en workshops en werk je mee aan het klantenbeheer.

  2. Plaats in de organisatie.

    De medewerker dienst beurzen, workshops en klantenbeheer wordt aangestuurd door de coˆrdinator van de dienst beurzen, workshops en klantenbeheer.

  3. Resultaatgebieden.

    Het takenpakket bestaat uit :

    ï organiseren van toeristische vakbeurzen, zowel op inhoudelijk als logistiek vlak;

    ï plannen van workshops en seminaries over buitenlandse marktbewerking, waarbij Toerisme Vlaanderen Vlaamse aanbieders in contact brengt met buitenlandse inkopers;

    ï contacten leggen met Vlaamse aanbieders, voornamelijk hoteliers, maar ook incomings, touroperators, attracties en vervoersmaatschappijen teneinde een gestructureerd account management uit te bouwen dat fungeert als brugfunctie naar het buitenlands kantorennetwerk en de andere marketingdiensten;

    ï vorm geven aan partnerships, contacten leggen met sponsors en ruilovereenkomsten beheren met bestaande partners.

  4. Profiel.

  5. Technische competenties :

    ï Houder van een diploma dat toegang geeft tot een functie op niveau B binnen de Vlaamse Overheid (bachelor/graduaat).

    ï Kennis van MS-Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).

    ï Goede kennis van de Engelse en de Franse taal.

    ï Kennis van de toeristische sector is een pluspunt.

    ï Ervaring in Marketing is een pluspunt.

  6. Gedragscompetenties :

    ï Voortdurend verbeteren.

    ï Klantgerichtheid.

    ï Samenwerken.

    ï Betrouwbaarheid.

    ï Overtuigingskracht.

    ï Netwerken.

    ï Organiseren.

    ï Analytisch denken.

    ï Nauwgezetheid.

  7. Toelatingsvoorwaarden te voldoen op de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT