Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling van de verdeling van kredieten bestemd voor de aanschaf van schoolboeken, digitale hulpmiddelen, pedagogische instrumenten en literatuurboeken binnen de schoolinrichtingen voor het jaar 2021, de 14 janvier 2021

Artikel 1. Uiterlijk op 20 januari 2021 worden de kredieten die bestemd zijn voor de aanschaf van schoolboeken, digitale hulpmiddelen, pedagogische instrumenten en literatuurboeken binnen de schoolinrichtingen en die beschikbaar zijn op de organisatie-afdeling 41, basisartikel 01.13.40, aan elk onderwijsniveau toegekend naar rato van de percentages gekoppeld aan het aantal ingeschreven leerlingen op 15 januari 2020 in het betrokken onderwijsniveau.

De percentages bedoeld in het vorige lid worden verdeeld als volgt :

- het gewoon en gespecialiseerd kleuteronderwijs vertegenwoordigt 19,40 % van het totaal aantal leerlingen;

- het gewoon en gespecialiseerd lager onderwijs vertegenwoordigt 38,40 % van het totaal aantal leerlingen;

- de eerste graad van het gewoon en gespecialiseerd secundair onderwijs van vorm 4 vertegenwoordigt 13,26 % van het totaal aantal leerlingen;

- de tweede en derde graden van het gewoon en gespecialiseerd secundair onderwijs van vorm 4 vertegenwoordigen 26,99 % van het totaal aantal leerlingen;

- het gespecialiseerd secundair onderwijs van vormen 1, 2 en 3 vertegenwoordigt 1,95 % van het totaal aantal leerlingen.

Art. 2. Dit besluit heeft uitwerking met ingang van 1 januari 2021.

Art. 3. De Regering belast het Algemeen Bestuur Onderwijs met de uitvoering van dit besluit.

Handtekening

Brussel, le 14 janvier 2021.

De Minister-President,

P.-Y. JEHOLET

De Minister van Onderwijs,

  1. DESIR

Aanhef

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 20 december 2011 houdende regeling van de begroting en de boekhouding van de Diensten van de Regering van de Franse Gemeenschap;

Gelet op het decreet van 7...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT