Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot bepaling van de tweede cohort van schoolinrichtingen die een sturingsplan moeten opstellen met als doel het sluiten van een doelstellingenovereenkomst, de 12 décembre 2018

Artikel 1. De inrichtingen opgenomen in de lijsten als bijlagen 1 tot 9 stellen hun sturingsplan op vanaf 1 september 2019 met als doel de sluiting van hun doelstellingenovereenkomst, overeenkomstig artikel 67 van het decreet van 24 juli 1997 dat de prioritaire taken bepaalt van het basisonderwijs en van het secundair onderwijs en de structuren organiseert die het mogelijk maken ze uit te voeren.

Art. 2. Voor de schoolinrichtingen bedoeld bij artikel 1, wordt gedurende het schooljaar 2019 - 2020 twee verplichte halve dagen bijkomende opleiding tijdens de loopbaan georganiseerd op het niveau van iedere inrichting wat betreft het onderwijs georganiseerd door de Franse Gemeenschap, op het niveau van elke inrichtende macht wat betreft het door de Franse Gemeenschap gesubsidieerd onderwijs.

Deze halve dagen worden besteed aan het proces voor de contractuele vastlegging van de sturingsplannen bedoeld bij artikel 67 van het decreet van 24 juli 1997 dat de prioritaire taken bepaalt van het basisonderwijs en van het secundair onderwijs en de structuren organiseert die het mogelijk maken ze uit te voeren.

Art. 3. Dit besluit heft het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 28 november 2018 tot bepaling van de tweede cohort van schoolinrichtingen die een sturingsplan moeten opstellen met als doel het sluiten van een doelstellingenovereenkomst, op.

Art. 4. De Minister van Onderwijs is belast met de uitvoering van dit besluit.

Art. 5. Dit besluit treedt in werking de dag waarop het wordt aangenomen.

BIJLAGEN.

Art. N.

(NOTA : geen Nederlandse versie, zie Franse versie)

Handtekening

Brussel, 12 december 2018.

De Minister-president, belast met Gelijke Kansen en Vrouwenrechten,

R. DEMOTTE

De Minister van Onderwijs,

M.-M. SCHYNS

Aanhef

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT