Besluit van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie tot vaststelling van het huishoudelijk reglement van de evaluatiecommissie voor de mandaathouders van de diensten van het Verenigd College en van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad, alsook van de vergoeding van hun leden, de 5 juillet 2018

Hoofdstuk I. - Definitie

Artikel 1. Voor de toepassing van dit besluit moet men onder `statuten' verstaan, de besluiten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van 5 juni 2008 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de Diensten van het Verenigd College van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad en van 21 maart 2018 houdende het administratief statuut en de bezoldigingsregeling van de ambtenaren en stagiairs van de bicommunautaire Dienst voor Gezondheid, Bijstand aan Personen en Gezinsbijslag van de Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad.

Hoofdstuk II. - Termijnen

Art. 2. De in dit besluit voorziene termijnen worden geteld in kalenderdagen en omvatten alle dagen, met inbegrip van zaterdagen, zondagen en feestdagen.

Elke termijn wordt berekend vanaf de dag volgend op de afgifte van het stuk of vanaf de derde werkdag volgend op de aangetekende verzending ervan, waarbij de postdatum als bewijs geldt, tenzij de geadresseerde het tegendeel bewijst.

Enkel de afgifte van documenten en postzendingen doet de termijnen ingaan, met uitsluiting van e-mails.

Hoofdstuk III. - Zetel

Art. 3. De evaluatiecommissie van de mandaathouders, hierna de commissie genoemd, opgericht bij de artikelen 23/3 en 25 van de statuten, heeft als zetel de diensten van het Verenigd College, Louizalaan 183, 1050 Brussel.

Die zetel kan verplaatst worden op grond van een beslissing van de leden bevoegd voor Openbaar Ambt betekend aan het secretariaat van de commissie.

De secretarissen van de commissie kiezen onder hen een coördinator voor het secretariaat.

Hoofdstuk IV. - Aanhangigmaking bij de commissie en oproeping van de leden

Art. 4. Voor elke mandaathouder stuurt het secretariaat van de commissie na de evaluatieperiode per post en per e-mail de naam van de te evalueren mandaathouder naar de voorzitter van de commissie.

Binnen de vijftien dagen na ontvangst van die verzending vraagt de voorzitter van de commissie per aangetekend schrijven en per e-mail aan de te evalueren mandaathouder om hem binnen de dertig dagen na ontvangst het activiteitenverslag door te sturen dat de mandaathouder na afloop van zijn evaluatieperiode opgesteld heeft. De mandaathouder krijgt per e-mail een ontvangstbevestiging van zijn verslag.

Binnen dezelfde termijn en in dezelfde vorm verzoekt het secretariaat van de commissie de leden van het Verenigd College om...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT