9 JULI 2020. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling van de lijst van de schaarsteambten voor het schooljaar 2020-2021, met onderscheiding van de ambten die een hevige schaarste kennen

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 12 mei 2004 betreffende de bepaling van schaarste en sommige commissies in het door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde onderwijs, de artikelen 2 en 4;

Gelet op het decreet van 11 april 2014 tot regeling van de bekwaamheidsbewijzen en ambten in het door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde basis- en secundair onderwijs, artikel 39, tweede lid, 8° ;

Gelet op de voorstellen van de Netoverschrijdende commissie voor bekwaamheidsbewijzen van 12 november 2019;

Gelet op de « gendertest » van 29 maart 2020 uitgevoerd met toepassing van artikel 4, tweede lid, 1°, van het decreet van 7 januari 2016 houdende integratie van de genderdimensie in het geheel van de beleidslijnen van de Franse Gemeenschap;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 30 april 2020;

Gelet op de akkoordbevinding van de Minister van Begroting van 14 mei 2020;

Gelet op het onderhandelingsprotocol van 22 mei 2020 van het Comité van sector IX, van het comité voor de provinciale en plaatselijke overheidsdiensten, afdeling II, en van het onderhandelingscomité voor de statuten van het personeel van het vrij gesubsidieerd onderwijs;

Gelet op het onderhandelingsprotocol van 22 mei 2020 van het Overlegcomité tussen de Regering van de Franse Gemeenschap en de vertegenwoordigings- en coördinatieorganen van de inrichtende machten van het onderwijs en de door de Regering erkende gesubsidieerde psycho-medisch-sociale centra;

Gelet op het advies nr. 67.580/2 van de Raad van State, op 29 juni 2020 uitgebracht, met toepassing van artikel 84, § 1, eerste lid, 2°, van de op 12 januari 1973 gecoördineerde wetten op de Raad van State;

Op de...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT