25 OKTOBER 2021. - Ministerieel besluit tot aanwijzing van gesubdelegeerde ordonnateurs van ontvangsten bij de Directie Facilities van de Algemene Directie Brussel Synergie

De Minister-President van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering bevoegd voor territoriale ontwikkeling, en Stadsvernieuwing, toerisme, de Promotie van het Imago van Brussel en biculturele zaken van gewestelijk belang,

Gelet op de organieke ordonnantie van 23 februari 2006 houdende de bepalingen die van toepassing zijn op de begroting, de boekhouding en de controle, de artikelen 25 en 46 tot 51;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 18 juli 2000 tot regeling van haar werkwijze en tot regeling van de ondertekening van de akten van de Regering, inzonderheid artikel 5;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 19 oktober 2006 betreffende de financiële actoren, gewijzigd door het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijk Regering van de 13 september 2007, inzonderheid op artikelen 5, 7 en 8;

Gelet op het besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 22 juli 2019 tot vaststelling van de bevoegdheden van de ministers van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering;

Overwegende dat het noodzakelijk is gesubdelegeerde ordonnateurs van ontvangsten te benoemen bij de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel;

Op de voordracht van de adjunct-secretaris-generaal van Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, de bevoegde delegeerde ordonnateur,

Besluit :

Artikel 1. De medewerkers van rang A2 en A3, bij de Directie Facilities van de Algemene Directie Brussel Synergie, worden aangewezen als...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT