12 SEPTEMBER 2018. - Besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap tot vaststelling van de lijst van de schaarste-ambten voor het schooljaar 2018-2019

De Regering van de Franse Gemeenschap,

Gelet op het decreet van 12 mei 2004 betreffende de bepaling van schaarste en sommige commissies in het door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde onderwijs, artikel 4;

Gelet op het decreet van 11 april 2014 tot regeling van de bekwaamheidsbewijzen en ambten in het door de Franse Gemeenschap georganiseerde of gesubsidieerde basis- en secundair onderwijs, artikel 39, tweede lid, 8° ;

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 4 juni 2018 ;

Gelet op de akkoordbevinding van de Minister van Begroting van 12 juni 2018 ;

Gelet op de « gendertest » van 22 mei 2018 uitgevoerd met toepassing van artikel 4, tweede lid, 1°, van het decreet van 7 januari 2016 houdende integratie van de genderdimensie in het geheel van de beleidslijnen van de Franse Gemeenschap;

Gelet op de verslagen van de netoverschrijdende commissie voor de bekwaamheidsbewijzen van 21 maart en 23 mei 2018 ;

Gelet op het onderhandelingsprotocol van 25 juni 2018 van het Comité van sector IX, van het comité voor de provinciale en plaatselijke overheidsdiensten, afdeling II, en van het onderhandelingscomité voor de statuten van het personeel van het vrij gesubsidieerd onderwijs;

Gelet op het onderhandelingsprotocol van 25 juni 2018 van het Overlegcomité tussen de Regering van de Franse Gemeenschap en de vertegenwoordigings- en coördinatieorganen van de inrichtende machten van het onderwijs en de door de Regering erkende gesubsidieerde psycho-medisch-sociale centra;

Gelet op de aanvraag om advies binnen een termijn van 30 dagen, verlengd met 15 dagen, geadresseerd aan de Raad van State op 18 juli 2018, met toepassing van artikel 84, § 1, eerste lid 2°, van de wetten op de Raad...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT