12 NOVEMBER 2021. - Besluit van de Waalse Regering betreffende de delegaties van bevoegdheden aan het 'Secrétariat pour l'Aide à la gestion et au Contrôle interne des Cabinets ministériels (SePAC)' (Secretariaat voor steun aan het beheer en de interne controle van ministeriële kabinetten)

De Waalse Regering,

Gelet op de bijzondere wet van 8 augustus 1980 tot hervorming der instellingen, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Waalse Regering van 13 september 2019 tot vaststelling van de verdeling van de ministeriële bevoegdheden en tot regeling van de ondertekening van haar akten, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Waalse regering van 14 september 2019 betreffende de ministeriële kabinetten van de Waalse Regering, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Waalse Regering van 26 september 2019 tot regeling van de werking van de Regering, zoals gewijzigd;

Gelet op het besluit van de Waalse Regering van 22 april 2021 betreffende de delegaties van bevoegdheden aan het "Secrétariat pour l'Aide à la gestion et au Contrôle interne des Cabinets ministériels" (Secretariaat voor steun aan het beheer en de interne controle van ministeriële kabinetten);

Gelet op het advies van de Inspectie van Financiën, gegeven op 20 september 2021;

Gelet op de instemming van de Minister van Begroting, gegeven op 12 november 2021;

Op de voordracht van de Minister-President;

Na beraadslaging,

Besluit :

Artikel 1. Voor de toepassing van dit besluit wordt onder "Dienst" verstaan het "Secrétariat pour l'Aide à la gestion et au Contrôle internes des Cabinets ministeriels", zoals omschreven bij het besluit van de Waalse Regering van 14 september 2019 betreffende de ministeriële kabinetten van de Waalse Regering, zoals gewijzigd.

Art. 2. De in dit besluit bedoelde bedragen dekken het geheel van de uitgave en luiden exclusief btw.

Art. 3. De volgende bepalingen hebben niet als gevolg dat de primaire ordonnateur uit zijn bevoegdheid ontheven wordt om alle in dit besluit bedoelde uitgaven vast te leggen, goed te keuren en te ordonnanceren.

Onverminderd het eerste lid, worden de bevoegdheidsdelegaties inzake vastlegging opgeschort zodra het bedrag van de overeenkomstig dit besluit vastgelegde uitgaven 75% van de voor bedoelde basisallocatie bestemde kredieten bereikt. De opschorting kan slechts met de voorafgaande toestemming van de primaire ordonnateur opgeheven worden.

Het tweede lid is evenwel niet toepasselijk inzake vaste uitgaven.

Art. 4. De titularissen van de volgende ambten worden tot en met het bedrag dat naast de ambtstitel afgedrukt staat, gemachtigd om elke uitgave die toerekenbaar is op de basisallocaties van de groepen 12 (exclusief B.A. 12.01) en 74 van het activiteitenprogramma 03 van organisatieafdeling 09 van de algemene...

Pour continuer la lecture

SOLLICITEZ VOTRE ESSAI

VLEX uses login cookies to provide you with a better browsing experience. If you click on 'Accept' or continue browsing this site we consider that you accept our cookie policy. ACCEPT